Mònica Ramírez Arceda:

> Sembla que les millors dates per fer-ho segons la disponibilitat
> de la gent seria el 21 de novembre o el 19 de desembre.

Diria que el dissabte 24 d'octubre també té 9 vots, com els
altres dos que comentaves.

> Potser apostaria pel 21 de novembre que està una mica més a
> prop i si s'hagués de suspendre ho podem aplaçar pel desembre.

Només deia lo del 24 d'octubre per si se t'havia escapat ja que
és més a prop que el 21 de novembre. Ara mateix no tinc cap
preferència entre les dues dates, així que per mi podem seguir
amb el 21 de novembre.

> Ens reservem tots aquest dia? L'apunteu a les agendes? ;-)

Tenint en compte que ja hi ha prou propostes, oblideu la UPC.
Prefereixo fer turisme ;)

Salut!
Alex

Respondre per correu electrònic a