Alex Muntada <al...@caliu.cat> writes:

> Mònica Ramírez Arceda:

> Diria que el dissabte 24 d'octubre també té 9 vots, com els
> altres dos que comentaves.

> Només deia lo del 24 d'octubre per si se t'havia escapat ja que
> és més a prop que el 21 de novembre. Ara mateix no tinc cap
> preferència entre les dues dates, així que per mi podem seguir
> amb el 21 de novembre.

Vaig proposar 21 de novembre perquè el 24 d'octubre hi ha 2 persones que
segur que no poden i en canvi el 21 de novembre només 1.

Respecte el lloc, tenim diverses opcions, hem de decidir-ne una. A mi la
idea de Girona per ajudar-los a omplir agenda em sembla perfecte. Com
que la idea és anar-ho fent rotatiu, crec que tampoc té molta
importànica per quin lloc comencem.

Si es fes a Giona, es pot fer el 21 de novembre? Tindríem un espai per
reunir-nos? Crec que l'únic requisit és que hi hagi cadires, endolls i
wi-fi i capacitat per... màxim 20 persones? No sé si seria necessari un
projector, potser aniria bé per si algú de nosaltres vol explicar alguna
cosa.

Què us sembla a la resta?

Salut!

Respondre per correu electrònic a