El 16/09/16 a les 00:27, Alex Muntada ha escrit:
> Narcis Garcia:

> Fa pudor d'apparmor:
>
>     $ apt-file search /etc/apparmor.d/ | grep cups
>     apparmor: /etc/apparmor.d/abstractions/cups-client
>     cups-browsed: /etc/apparmor.d/usr.sbin.cups-browsed
>     cups-daemon: /etc/apparmor.d/usr.sbin.cupsd
>
> Mira quines restriccions té /etc/apparmor.d/usr.sbin.cupsd perquè
> m'ensumo que la cosa va per aquí.
>
> Salut,
> Alex

Certament, a /etc/apparmor.d/usr.sbin.cupsd hi ha una línia concernent:
  /etc/cups/interfaces/* ixrw,
L'he desactivat (#) i he hagut d'executar per a què tingui efecte:
apparmor stop
apparmor teardown
apparmor start
i ara ja no tinc problema de permisos; tot funciona com s'espera.

Gràcies Xavi, Alex, Orestes, Ernest per ajudar-me a encertar en aquest afer.

Respondre per correu electrònic a