Ei, no us hi escalfeu el cap. He trobat un complement per l'Icedove que
fa molt aproximadament el que busco.

Passa que no uso habitualment l'Icedove i no ho havia vist. Perdó pel
soroll.

Ara només em restarà processar els missatges "no estàndards":

- Sembla ser que alguns dispositius d'Apple envien els adjunts d'una
forma poc ortodoxa.

- Per què a la gent se li acut enviar les fotos dins d'un document word???

Orestes.

El 08/02/17 a les 23:20, Orestes Mas ha escrit:

Respondre per correu electrònic a