La gent que envia fotos inserides en un document de text (actualment ja
molt poca) ho fa perquè confón el què i el com es poden adjuntar coses.
Saben que un document de text es pot obrir, i allò que s'hi veu a dins,
en format full, «segur que hi és».

Primer se m'ha acudit també un script que recorri el magatzem de correu
extraient els segments corresponents als adjunts, però realment la
solució de l'Aniol sembla millor perquè la feina t'arriba mig feta.

Crec, però, que és bo reavivar la cultura del correu electrònic.

administrator should fix this.
El 09/02/17 a les 02:00, Orestes Mas ha escrit:

Respondre per correu electrònic a