El dt 11 de 07 de 2017 a les 18:05 +0200, en/na Evilham va escriure:
> I amb aquest comentari d'en Narcís:

El nucli és reemplaçable? Tu canvies de kernel amb Debian quan vols?
Fins on jo sé, si vas amb Linux, vas amb Linux i això no es pot triar.

> en cas que no ho sabeu, existeix el projecte Devuan
> (https://devuan.org). Devuan és un fork de Debian sense Systemd que
> ja
> te la seva primera versió estable (i LTS) bassada en Debian Jessie.

Escèptic com sóc, la veritat no li veig massa trellat al tema. Ho veig
com els antivacunes del programari lliure. :P

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jo...@sindominio.net     jo...@debian.org     http://www.sindominio.net/