No, no ho estava provant amb un portàtil sinó amb una torre, i sense
entorn gràfic (GUI).
El problema l'he concretat millor aquí:
https://bugs.debian.org/880982

Segueix semblant que el canvi a Systemd és el què va portar a la pèrdua
de funcionalitat, potser degut a què el nou udev ja no dispara
ifup/ifdown o alguna cosa semblant.
Estic per crear-me el meu propi servei que monitoritzi i executi els
programets (scripts), per tal que programes com Durruter actuïn millor.

El 13/11/17 a les 22:29, Robert Marsellés ha escrit:

Respondre per correu electrònic a