Hola,

Estic muntant un servidor en una Debian stretch amb KDE. Em cal que, un cop
arrancat sense entrar amb cap usuari, tingui dues IPs però amb el
NetworkManager no se com fer-ho.

Potser hauria de deshabilitar NetworkManager i fer-ho directament des de
consola a /etc/network/interfaces?

amb la Debian 6 ho tenia aixi:

# Aquest arxiu descriu les interfíces de xarxa disponibles al sistema
# i com activar-los. Per obtenir més informació, vegeu interfaces(5).

# Interfíce de xarxa de bucle invertit
auto lo
iface lo inet loopback

# Interfíce de xarxa principal
auto eth0
iface eth0 inet static
       address 192.168.1.3
       netmask 255.255.255.0
       network 192.168.1.0
       broadcast 192.168.1.255
       gateway 192.168.1.1
       # dns-* options are implemented by the resolvconf package, if
installed
       dns-nameservers 192.168.1.1
       dns-search VENTURA

# Interfíce virtual per a assignar-li una ip de guifi.net
auto eth0:1
iface eth0:1 inet static
       address 10.138.66.106
       netmask 255.255.255.248
       up route add -net 10.0.0.0 netmask 255.0.0.0 gw 10.138.66.105

Però amb la Debian 9 no se com i on ho he de posar, algú em pot donar un
cop de mà o una pista?

Gràcies!
Idroj

Respondre per correu electrònic a