De tota manera, ara veig que algunes eines (scripts) de la distribució
confien en la configuració inicial, és a dir, que l'usuari «root» del
sistema operatiu pugui administrar MariaDB.

Se m'acudeix que, millor que utilitzar el comte «root» de MariaDB seria
la creació d'un altre compte amb els mateixos privilegis, i així no
interferir amb actualitzacions o el què vingui de part de Debian.

Algú sap com crear un compte al servei de base de dades que realment
tingui la mateixa capacitat que «root» ?

Gràcies.

El 14/06/18 a les 14:54, Narcis Garcia ha escrit:

Respondre per correu electrònic a