GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO NOMUSUARI@localhost REQUIRE NONE WITH GRANT
OPTION; FLUSH PRIVILEGES;

El "REQUIRE NONE" no sé què fa, però pot ser que no calgui.

Per cert, perdoneu, no té gaire a veure amb el tema, però no m'ho puc
callar: Si feu servir phpmyadmin, això és el que amb les noves Debian cal
fer amb l'usuari 'phpmyadmin' perquè apareguin altre cop els botons de
"Crear BBDD", "Crear usuario", etc (i fer logout del phpmyadmin i netejar
les cookies del navegador ... casi res !).

El dia 14 de juny de 2018 a les 15:16, Narcis Garcia <informat...@actiu.net>
ha escrit:

Respondre per correu electrònic a