Bones,

tinc instal·lat un gitlab fent servir els paquets del mantenidor de Debian [1] i
va força bé.

El que voldria posar en marxa i no m'ensurto és el CI. Suposo que no entenc prou
bé el tema del Linux containers o els Kubernetes i no sé com posar en marxa un
gitlab-runner.

Algú ho ha fet o sap com fer-ho? Hi ha alguna ànima caritativa que pogués fer 4
ratlles de com posar en marxa tot aquest sistema? Voldria fer servir els meus
propis "runners", no els d'una empresa.

Gràcies,

Leo

[1] https://wiki.debian.org/gitlab

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia