Sembla complicat (comprar telèfon, servidor disponible,...) però és una
opció.
Mentrestant intento trobar la solució per fer missatgeria amb l'operador
(per programari), a través d'Internet en comptes de GSM.

El 14/6/19 a les 19:23, Pere Nubiola Radigales ha escrit:

Respondre per correu electrònic a