Bones,

Com a consultor independent/wisp utilitzo Debian al meu pc/portatil.

Per assumptes de xarxa intento fer servir equips amb firmwares lliure i
protocols oberts on sé (ovenvpn, ospf).

Sempre q algú em demana qué fer amb el seu pc antic/lent li poso
debian+gnome o xfce si antic.
En equips autònoms per a usos específics basats en rPi/uDoo/x86 normalment
Debian+Xfce.

SAX,

Iker.

El dc., 27 de gen. 2021, 22:55, Àlex <a...@probeta.net> va escriure: