En el meu cas.

Tots els entorns gràfics els tinc amb xfce

He actualitzat un portàtil HP força antic de la 10 a la 11 i ha anat prou bé.

He seguit amb un minipc Acer Veriton que tinc connectat per HDMI a una tv.

M'he trobat que els drivers propietaris per la tarja nvidia "legacy-340xx" els han suprimit per alguna collonada de seguretat. Ara per força has d'utilitzar el nouveau, que en el meu cas funciona molt malament i no és comunica amb la tv.

De fet la versió live de la 11 no arrenca amb aquesta maquina.

M'ha costat moltes hores de tenir l'entorn gràfic funcionant.

Però quan he trobat a faltar el virtualbox m'he emprenyat tant, que he decidit abandonar i he tornat corrents a la Buster, format, netinstall i restaurar backup. Sort que tots els .config d'usuari s'han mantingut i només he perdut el temps de reinstal·lar i no de configurar.

Hem queda clar que el 2 veriton que tinc + un altre PC amb una nvidia antiga, és quedaràn amb Buster fins la seva mort.

Ara hem queda una maquina que fa de servidor a internet, i un altre pc d'escriptori. Amb aquestes dues, per ara, ni ho penso intentar.

Estic amb Debian des de Potato i aquesta és la primera vegada que haig de fer un downgrade i m'està costant molt de pair.

--
Jordi Perera
,

Respondre per correu electrònic a