Ga vandaag een server upgrade doen. Of eigenlijk een fresh install. Bij
de installatie heb ik hiervoor een tweede root partitie vrij gehouden.

Mocht het vandaag dan niet lukken, reboot en alles draait weer.

Nu draait ik op de oude partitie onder andere een dovecot imap server.
Ik heb al even gekeken, maar een cp -a van /var/vmail naar de nieuwe
partitie gaat niet echt werken. Gaat om versie verschillen, dus kan ik
me wel iets bij voorstellen.

Even over nagedacht, maar bestaat er niet een slimme manier om de mail
boxen die in dovecot staan te exporteren en na reboot van de nieuwe
partitie de mail weer in dovecot te importeren?

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel