On Sun, 2014-11-02 at 11:36 +0100, Thijs Kinkhorst wrote:

> Waarom gaat dat niet werken? Volgens mij zijn zowel het mbox als
> Maildir-formaat (weet niet welke je gebruikt) al jaren zoniet decennia
> onveranderd. Naar mijn ervaring werkt zo'n kopie juist prima.

Gaat om Maildir-formaat heb ik gezien. Het beheers panel past ook de
rechten aan. Moest ebox:adm zijn. Maar ondanks dat lijkt het of alles
wordt schoon geveegd. Kon de situatie ook niet goed overzien.

Een tip, doe dit soort klussen 's morgens gelijk als je begint.

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel