On Mon, 4 May 2015 18:16:26 +0200, Patrick Ruytings <[email protected]> wrote:
>Dag iedereen, > >Ik heb nog geen ervaring met mailinglists. Dus extra info is welkom. >Jullie vragen om op de lijst te antwoorden. Doe ik het nu dan correct? >Ik werk met Google mail. Ondertussen volg ik de mailinglist via mijn newsreader en dat gaat perfect! Veel beter dan via gmail. :-) -- To UNSUBSCRIBE, email to [email protected] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected] Archive: https://lists.debian.org/[email protected]
