On Mon, 4 May 2015 18:16:26 +0200, Patrick Ruytings
<[email protected]> wrote:

>Dag iedereen,
>
>Ik heb nog geen ervaring met mailinglists. Dus extra info is welkom.
>Jullie vragen om op de lijst te antwoorden. Doe ik het nu dan correct?
>Ik werk met Google mail.

Ondertussen volg ik de mailinglist via mijn newsreader en dat gaat
perfect! Veel beter dan via gmail. :-)


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: https://lists.debian.org/[email protected]

Antwoord per e-mail aan