Geert Stappers:
> Sjoerd Hiemstra:

> Dat jij als klant van mijndomein contact met ze opneemt.
>
> Maak melding dat jouw website wel werkt op je eigen server,
> maar niet meer als hun server gebruikt wordt.

Ah! Ik vreesde even dat ik in jouw ogen iets doms had gezegd, en dat je
daar de spot mee dreef. Maar nee, het blijkt om iets onschuldigers te
gaan. Je probeert op lichtelijk humoristische wijze duidelijk te maken
dat het wijzigen van die useragent-string in je browser natuurlijk niet
de oplossing is, maar dat Mijndomein aan de mouw getrokken moet worden.

> Vertel dat je ondertussen uitgezocht hebt dat er
> een ongelukkige controle op User-Agent staat.
> Dat jij die nog wel voor je zelf kunt aanpassen,
> maar dat niet voor jouw bezoekers kunt doen.
> Dat mijndomein meer vertelt waar je kunt zien
> dat zij een deel van _jouw bezoekers_ blokkeren.
> Dat wel erg onbeschoft is om geldige HTTP-verzoeken
> niet te beantwoorden, dat het wel zo fatsoenlijk is
> om een '501 Not Implemented' terug te melden.

Ik heb het hen nu uitgelegd, via het contactformulier van de helpdesk.
Het leek me wel zo tactvol om een woord als 'onbeschoft' te vertalen
naar wat diplomatieker taalgebruik.
Benieuwd of er een reactie komt. Zo ja, dan zal ik het laten weten.

Eerder schref je:
> Maar ik het echt ben ik wel benieuwd wat "mijndomein" gaat doen.
> Prachtige naam, overigens.

Mijn-namen zijn tegenwoordig nogal in de mode. Mijn overheid, Mijn
Belastingdienst, Mijn toeslagen, Mijn KPN, My T-Mobile, Mijn Vitens,
Mijn Yarden.
Zo ook Mijn domein.

Antwoord per e-mail aan