On Sun, 03 Jan 2021 17:22:26 +0100
Cecil Westerhof <ce...@decebal.nl> wrote:

> Niet helemaal: door dat alvast downloaden loopt mijn partitie
> langzamerhand vol.

Draai je wel eens "apt clean"?

Maar ik gebruik het "niet downloaden" dus nooit, maar volgens mij kun je
dat gewoon uitzetten, je krijgt dan alleen de notificatie:

$ cat /etc/cron-apt/action.d/3-download
autoclean -y
dist-upgrade -d -y -o APT::Get::Show-Upgraded=true

Volgens mij kun je het daarmee instellen. Met dat apt is alles
mogelijk, je moet alleen een universitaire studie ervoor volgen :)

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/

Antwoord per e-mail aan