On Mon, 04 Jan 2021 01:54:23 +0100
Cecil Westerhof <ce...@decebal.nl> wrote:

> > Draai je wel eens "apt clean"?
>
> Nope, daar liep ik dus laatst tegenaan.

En wellicht een idee om de deb-src uit de sources.list te halen als die
er nog in staan. Scheelt ook weer MB's.

> Ik heb nooit een universitaire studie gevolgd. ;-)
> Voorlopig werkt het, maar ik zou binnenkort eens in het bovenstaande
> kunnen duiken.

Ik weet niet hoeveel ruimte je hebt, maar als je ruimte hebt om een
handmatige update te draaien dan zou het geen belemmering moeten zijn om
cron-apt de packages te laten downloaden, dat is even groot namelijk. En
draai na een update weer "apt autoclean" en eventueel "apt --purge
autoremove"

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/