As tu essayé de tout purgé puis de faire dpkg --configure -a
puis de relancé ta commande??
C'est juste une idée, rien de sur

Julien

--
Julien,

http://maladrie.homelinux.org

"If you want to travel around the world and be invited to speak |
at a lot of different places, just write a Unix operating system."

(By Linus Torvalds)

Répondre à