On Wed, 30 Oct 2002 15:56:25 +0100 (CET) Quentin Saderne <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> quelqu un aurait une doc bien pour construire un > paquet debian ? http://www.debian.org/devel/ http://www.debian.org/doc/maint-guide/ -- Lucas Moulin <[EMAIL PROTECTED]> "I wish I had a shilling for every senseless killing, I'd buy a government" -- NOFX

