On Wed, 30 Oct 2002 15:56:25 +0100 (CET)
Quentin Saderne <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> quelqu un aurait une doc bien pour construire un
> paquet debian ?

http://www.debian.org/devel/
http://www.debian.org/doc/maint-guide/
-- 
Lucas Moulin <[EMAIL PROTECTED]>
"I wish I had a shilling for every senseless killing, I'd buy a
government" -- NOFX

Répondre à