Hallo, Alois!
<Sonntag, der 08. September 2002>
|> Habe mal imagemagick installiert, aber wie bekommt man da was zu sehen ?
(..)
Imagemagick is a set of programs to manipulate various image formats
(JPEG, TIFF, PhotoCD, PBM, XPM, etc...). All manipulations can
be achieved through shell commands as well as through a X11 graphical
interface (display).
(..)
Versuch mal (zum reinen Ansehen) gqview unter X und fbview auf der Con.
--
regards, gr.
hard, adj.:
The quality of your own data; also how it is to believe those
of other people.
--
Zum AUSTRAGEN schicken Sie eine Mail an [EMAIL PROTECTED]
mit dem Subject "unsubscribe". Probleme? Mail an [EMAIL PROTECTED] (engl)