Θα με ενδιέφερε πάρα πολύ μια συζήτηση για το packaging του eclipse για το debian.
Προσωπικά προσπάθησα το Δεκέμβριο με ένα proof of concept package, αλλά χρειάζεται ακόμα ένα κάρο δουλειάς για να φτάσει σε μορφή που να είναι αποδεκτό. (Και αναβάθμιση στο 3.5 φυσικά). Επίσης ιδέες για το πώς μπορεί να αναπτυχθεί και να διατηρηθεί μια ομάδα που θα βοηθήσει στη συντήρηση. Παρακαλώ συγκρατήστε τυχόν flames για το ότι το Eclipse είναι bloated και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο. Το θέμα είναι ότι πολύς κόσμος θέλει να το χρησιμοποιήσει και είναι χρήσιμο για μια μεγάλη γκάμα εφαρμογών από servers ως κινητά. Ευχαριστώ, Παντελής
