> μιας και απομένουν...8 μέρες μέχρι το Συνέδριο υπάρχει
> καμμιά ιδέα για την οργάνωση του workshop? Ή θα το
> αφήσουμε στον αυτόματο πιλότο?

Όχι αυτόματο πιλότο plz :)

2 ώρες δεν είναι τόσο πολλές όσο φαίνονται και υπάρχουν
άτομα που έρχονται από σχετικά μακρινά μέρη της ελλάδας
και δεν είναι σωστό να απογοητευτούν ;)

--
Παντελής

Απαντηση