tl;dr : http://www.youtube.com/watch?v=8oz7dqy0Ft4
2012/3/12 Simos Xenitellis <[email protected]>: > Παρακολουθώ με ενδιαφέρον όσα λέγονται στη λίστα αυτή. auto eleipe. na mhn yparxei kai cliff hanger. > Ένα από τα στραβά που βλέπω είναι ότι η ανακοίνωση για το > planet.gnome.gr έχει φύγει οφφ-τόπικ. > Αν είναι μια συζήτηση να αλλάξει θέμα, τότε αλλάζει και το τόπικ της. > Και δεν έχει συμβεί. autoanaforiko ligo, topic, 8ema, 8ema, topic > > Χωρίς κάποιου είδους συντονισμού, μια λίστα καταντά αφόρητη, > διότι θα υπάρξουν άτομα που θα είναι προσβλητικά, με ADD, κτλ, και > καταστρέφουν το όποιο καλό κλίμα. ma ekane pagwnia auto to xeimwna! paei to klima! > Είναι τόσο απλός κανόνας, ωστόσο αρκετοί δεν τον καταλαβαίνουν. > Σε μια αφόρητη κατάσταση πρέπει να είναι μαζοχιστής κάποιος που > προσπαθεί να προσφέρει κάτι. e oxi kai mazoxa! sado, mono > Καταλαβαίνω ότι για κάποια άτομα δεν υπάρχει το ενδιαφέρον να φτιαχτεί > μια κοινότητα υποστήριξης Debian στην Ελλάδα. > Αυτό που χρειάζεται να γίνει, είναι τα άτομα που δεν έχουν το > ενδιαφέρον, να αφήσουν όσους έχουν το ενδιαφέρον. > Δεν ξέρω ποιος ηγείται τώρα ηθικά το debian.gr. O Beni, agaph mou, poios allos? enas einai o arxhgos. > Αν υπάρχει τέτοιο > άτομο, τότε ας κάνει ένα κάλεσμα > για νέο άτομο/άτομα που να ηγηθούν την προσπάθεια ώστε να φτιαχτεί > κοινότητα Debian.gr. http://www.youtube.com/watch?v=1xEFD0kOock#t=6m22s > Καταλαβαίνω ότι για να γίνει συντονισμός, χρειάζεται να ασχοληθούν > άτομα με ζητήματα μη-τεχνικά, > όπως επαφή με άτομα που τρολλάρουν από φυσικό τους. Και είναι > εκνευριστικό. Χρειάζεται όμως να γίνει τούτη η δουλειά. E, oxi kai fysiko mas, agaph! tosh douleia pathsame, tosa xronia IRC! mh ta genikeueis ola!
