On Sunday 11 March 2012, Simos Xenitellis wrote: > Καταλαβαίνω ότι για κάποια άτομα δεν υπάρχει το ενδιαφέρον να φτιαχτεί > μια κοινότητα υποστήριξης Debian στην Ελλάδα. > Αυτό που χρειάζεται να γίνει, είναι τα άτομα που δεν έχουν το > ενδιαφέρον, να αφήσουν όσους έχουν το ενδιαφέρον. > Δεν ξέρω ποιος ηγείται τώρα ηθικά το debian.gr. Αν υπάρχει τέτοιο > άτομο, τότε ας κάνει ένα κάλεσμα > για νέο άτομο/άτομα που να ηγηθούν την προσπάθεια ώστε να φτιαχτεί > κοινότητα Debian.gr.
Are you on drugs? Αλήθεια, τη διαβάζεις τη λίστα; Δες τι κίνηση είχε αυτή η λίστα το τελευταίο χρόνο που κανένας δεν μιλούσε: Μαρ 2011: Hardware θέμα σε φορητό (a.k.a. non-debian θέμα) Απρ 2011: Κάλεσμα για FOSSCOMM 2011 (ένα μόνο μήνυμα) Μαϊ 2011: Canon drivers (a.k.a. non-debian θέμα) Ιουν 2012: ATI drivers (a.k.a. non-debian θέμα) Ιουλ 2012: - Αυγ 2012: - Σεπ 2012: KDE 4.7 Release Part (ένα μόνο μήνυμα) Οκτ 2012: Υποψηφιότητες FOSSCOMM 2012 (ένα μόνο μήνυμα) Νοε 2012: - Δεκ 2012: Linux και τιμολόγια (a.k.a. non-debian θέμα) Ιαν 2012: Installer & RAID (το μόνο κάπως σχετικό thread) + 2 ανακοινώσεις για διάφορα θέματα + συζητήσεις για αυτά (a.k.a. αυτά που δεν θέλεις) Φεβ 2012: Canon drivers (a.k.a. non-debian θέμα) Μαρ 2012: Αυτό το thread Από τα παραπάνω η Debian κοινότητα που αναφέρεις έχει να κάνει μόνο με ένα thread. Και αν κάτσεις και το διαβάζεις θα δεις ότι τελικά δεν ήταν debian specific. Κάτσε να το ξαναπώ: Σε ένα χρόνο όλοι οι Έλληνες χρήστες Debian δεν συζήτησαν τίποτα που να είναι debian-specific. Ουφ... Source: http://lists.debian.org/debian-user-greek/ -- To UNSUBSCRIBE, email to [email protected] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected] Archive: http://lists.debian.org/[email protected]
