2012/10/11 Nikos Roussos <[email protected]>: > ... > Επί της επικείμενης κυκλοφορίας του Wheezy διοργανώνονται ανά τον κόσμο διάφορα BSP's [1] που είναι και το κατάλληλο χρονικό σημείο όπως προέκυψε από τις περασμένες συζητήσεις.
Δεν ξέρω αν χρειαζόμαστε κάποιον developer ή maintainer να μας δείξει ή να μας κοθοδηγήσει - στο κάτω κάτω όσοι ενδιαφερόμαστε, ας πειραματιστούμε. Εν ολίγοις - θέλω να μπορώ να συμμετάσχω αν γίνει κάτι, Σοφοκλής [1] http://lists.debian.org/debian-news/2012/msg00032.html
