2012/10/11 Nikos Roussos <[email protected]>:
> ...
>

Επί της επικείμενης κυκλοφορίας του Wheezy διοργανώνονται
ανά τον κόσμο διάφορα BSP's [1] που είναι και το κατάλληλο
χρονικό σημείο όπως προέκυψε από τις περασμένες συζητήσεις.

Δεν ξέρω αν χρειαζόμαστε κάποιον developer ή maintainer να
μας δείξει ή να μας κοθοδηγήσει - στο κάτω κάτω όσοι
ενδιαφερόμαστε, ας πειραματιστούμε.

Εν ολίγοις - θέλω να μπορώ να συμμετάσχω αν γίνει κάτι,
Σοφοκλής

[1] http://lists.debian.org/debian-news/2012/msg00032.html

Απαντηση