(κάλλιο αργά ...) On Tue, Nov 13, 2012 at 10:18:36AM +0200, Sophoklis Goumas wrote: > 2012/10/11 Nikos Roussos <[email protected]>: > > ... > > > > Επί της επικείμενης κυκλοφορίας του Wheezy διοργανώνονται > ανά τον κόσμο διάφορα BSP's [1] που είναι και το κατάλληλο > χρονικό σημείο όπως προέκυψε από τις περασμένες συζητήσεις. > > Δεν ξέρω αν χρειαζόμαστε κάποιον developer ή maintainer να > μας δείξει ή να μας κοθοδηγήσει - στο κάτω κάτω όσοι > ενδιαφερόμαστε, ας πειραματιστούμε. > > Εν ολίγοις - θέλω να μπορώ να συμμετάσχω αν γίνει κάτι,
http://wiki.debian.org/BSP/BeginnersHOWTO Έυχαρίστως να βοηθήσω για τυχόν απορίες ή sponsorship. -- Every great idea is worthless without someone to do the work. --Neil Williams -- To UNSUBSCRIBE, email to [email protected] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected] Archive: http://lists.debian.org/20130115133157.GI4602@mobee
