(κάλλιο αργά ...)

On Tue, Nov 13, 2012 at 10:18:36AM +0200, Sophoklis Goumas wrote:
> 2012/10/11 Nikos Roussos <[email protected]>:
> > ...
> >
> 
> Επί της επικείμενης κυκλοφορίας του Wheezy διοργανώνονται
> ανά τον κόσμο διάφορα BSP's [1] που είναι και το κατάλληλο
> χρονικό σημείο όπως προέκυψε από τις περασμένες συζητήσεις.
> 
> Δεν ξέρω αν χρειαζόμαστε κάποιον developer ή maintainer να
> μας δείξει ή να μας κοθοδηγήσει - στο κάτω κάτω όσοι
> ενδιαφερόμαστε, ας πειραματιστούμε.
> 
> Εν ολίγοις - θέλω να μπορώ να συμμετάσχω αν γίνει κάτι,

http://wiki.debian.org/BSP/BeginnersHOWTO

Έυχαρίστως να βοηθήσω για τυχόν απορίες ή sponsorship.

-- 
Every great idea is worthless without someone to do the work. --Neil Williams


-- 
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: http://lists.debian.org/20130115133157.GI4602@mobee

Απαντηση