Harika bir cevap vermiÅsinizJ Size Ãok teÅekkÃr ederim, anca bu kadar iyi cevap verilirdi. UmarÄm diÄer asabi arkadaÅlara yararÄ olmuÅturJ

-----Original Message-----
From: F I R A T [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, April 29, 2005 8:21 PM
To: DEBÄAN
Subject: Re: debian ile ubuntu arasÄndaki fark

Bence arkadaÅÄn ÃstÃne fazla gitmeyin. Zaten yeni bir linux kullanÄcÄsÄ
ilk cevaptan kendine pay ÃÄkarmÄÅtÄr elbette.

Serdar kardeÅ,
ubuntu, debian tabanlÄ kolay kullanabileceÄiniz bir daÄÄtÄm.
ubuntu size gÃre olabilir. Ama en iyisi mi siz karar verin.
BoÅ bir zamanÄnÄzda ikisini de kurup farklarÄnÄ kÄyaslayÄn.

ÃÃnkà insanlar bazen zor yolu tercih etmek isterler. Belki daha zorunu
gentoo'yu ya da slackware'i tercih edeceksiniz. Belkide mandrake veya
suse gibi daha kullanÄcÄ dostu bir daÄÄtÄm seÃeceksiniz.

kahveyi tatmadan biz nekadar kahvenin tadÄnÄ anlatsak boÅ.

kolay gelsin,
bol penguenli gÃnler... :)

Serdar Karacay wrote:

merhaba LinuX'cular ben þimdi artýk debianý kurdum yalnýz beni aþan durumlarý gÃrdÃm bende LinuX ubuntunun debianýn bir alt sýnýfý oldugunu duydum Ãyle mi acaba sizlerdende duyuyum dimi.kurulum nasýl yine ftp Ãzerinden mi? paket yÃneticisi nasýl bakalým sizlerden gelecek cewap Ãnemli....

--

ÃÄr. GÃr. FÄrat KÃÃÃK
Industrial Electronics Program Coordinator

 Department of Industrial Electronics
 Sakarya University, Adapazari Vocational College
 + 90 (264) 346 02 32, fkucuk[at]sakarya[dot]edu[dot]tr
 http://www.adamyo.sakarya.edu.tr/

 http://firat.kucuk.org/, firat[at]kucuk[dot]org