merhaba,
ntpdate paketi makina acilirken ayari hemen yapiyor.

The ntpdate client by itself is useful for occasionally setting the time on machines that are not on the net full-time, such as laptops.

ntp'nin saati hemen ayarlamamasinin sebebi log dosyalarinin sacmalamamasi icin olmali.

iyi gunler
altay

Nilgün Belma Bugüner wrote:
Selam,

Sal 14 Haz 2005 05:11 sularında, Bulent Murtezaoglu şunları yazmıştı:
"NBB" == Nilg  <Nilg> writes:

[...]
   NBB> Sunucu kurulunca saat ayarı birden bire olmuyor. Sunucu uzun
   NBB> bir süreçte saati eşzamanlıyor (10 12 saat gibi bir süreç),
> [...]

BM

Saati hemen düzeltmiyor, sapmayı eşzamanlama noktasına yaklaştıracak
şekilde değiştirerek uzun bir zaman diliminde ayarlıyor.

Bunun ağda yalnız olmamakla bir ilgisi vardı sanırım. Karışık bir
mantık, zamanda çok fazla ileri ya da geri düşmemekle ilgili.

Esen kalın,
Nilgün