Skip to site navigation (Press enter)
fullscreen yapma ?
Mehmet Fatih AKBULUT
Sat, 04 Feb 2006 18:30:45 -0800
baslattigim butun programlarin [ozellikle panelde dizili olanlarin] fullscreen olarak acilmasi icin ne yapmaliyim ?
Önceki mesaj
Konuya göre görüntüle
Tarihe göre görüntüle
Sonraki mesaj
Cevap
Search the site
Posta Arşivi ana sayfası
debian-user-turkish - Tüm mesajlar
debian-user-turkish - Liste hakkında
Genişletmek
Önceki mesaj
Sonraki mesaj