Donald Rogers:

Mi opinias ke "foriganta la dosierojn" estas pli bona stile ol "forigado
de dosieroj". La angla emas ofte substantivigi. En pli kompleksaj frazoj
la diferenco estas eĉ pli evidenta. Ekzemple,
"provado de forigado de dosieroj" estas malpli klara ol "provanta forigi
dosierojn".

Se temas pri mesaĝo de la programo, ke ĝi tiumomente estas okupita
pri forigado de la dosieroj, tiam la plej bona formo estas:

  "Forigas la dosierojn."

Mi pensis, ke pri tio ni jam havas klaran interkonsenton.

--
Bertilo Wennergren <http://bertilow.com>