Mi pensis pri "skalilo" asocie al rulumskalo (scrollbar), sed tradukis laŭ
komputeko per
"ŝovilo" (uzata en KDE): [en] slider, [nl] schuifregelaar, [de] Schieberegler,
[fr] curseur.

Versio 3.2 estos publikigata iam en januaro. Do mi ne havas grandan esperon
rondigi la helpon, tamen ĝia traduko progresas. Mi esperas ke estas en ordo
inkluzivi la helpon, ĉu?
Mi memoras nebule ke antaŭe oni argumentis, ke duontraduko aspektas tro fuŝa.
Tamen sen granda aktiveco, pli granda teamo, ni eĉ perdus la impeton se ni ne
publikigas ankaŭ la helpon. Kiaj estas la opinioj?