Hola Francisco esta es una lista en ingles, por favor dirigete a las listas
hispanas, o comunicate en ingles en la lista actual.
http://openoffice.org/es

Hi Francisco this is a list in english, please refer to the hispanic lists
or communicate to the current list in english.

--
Alexandro Colorado
Apache OpenOffice Contributor