From: Rory O'Farrell [mailto:ofarr...@iol.ie]
Sent: Monday, December 1, 2014 03:20
To: dev@openoffice.apache.org
Cc: Michaël Jacobs
Subject: Re: Vraag ivm licenties

On Mon, 1 Dec 2014 12:00:23 +0100
Michaël Jacobs <jacobs.mich...@hotmail.com> wrote:

> Beste,
> Ik werk momenteel bij een Autogarage en wij stappen over naar een ander
> systeem. Nu zijn wij van plan over te stappen op Openoffice. Nu krijgen wij
> de melding van de makers van het nieuwe systeem dat wij een licentie moeten
> betalen op Openoffice.org om dit te kunnen gebruiken bij het systeem. Ze
> raden dit zelfs aan om te kopen.Klopt dit dat ze er geld voor mogen vragen?
> Alvast bedankt.
>
> Mvg,
>
> Jacobs Michaël

OpenOffice can be downloaded free of any charge from
www.openoffice.org/download
You will automatically be redirected to SourceForge servers where the files are
stored.

Note: this is the official and only site from which it is advised to download
OpenOffice. There are no unwanted add-ons, and no need for any payment,

--
Rory O'Farrell <ofarr...@iol.ie>