Saluton al chiuj.
Hola a todos.

[ esperanto / español ]

Post kelkaj tagoj, mi okupighos pri baza kurseto de la hispana, kadre
de la chijara Hispana Esperanto-Kongreso. Entute, almenau lau la lasta
kaj preskau definitiva versio de la kongresa programo, oni disponigos
al mi kvar horojn kaj duonon, tempon dividotan tra la unuaj kvar
kongrestagoj. Nun, post kelkaj ekzamenoj, mi finfine povas diri, ke mi estas
en mia somera feritempo, kaj mi tuj ekpreparos la kurseton.

Temas, devas temi, pri simplega enkonduko en la hispanan por
alilingvaj kongresanoj: prononco, utilaj frazoj uzeblaj por, ekzemple, peti
manghajhojn... tiaj aferoj.

Kvankam temas pri simpla enkonduko, mi volas tion bone fari, kaj mi
shatus, ke studantoj kaj studintoj de la hispana rakontu al mi pri tiuj aferoj,
kiujn ili trovas au trovis aparte malfacilaj dum sia lernado. Mi jam havas
ideojn priajn (pri gramatiko, prononco...), sed estos interese koni la
konkretajn malfacilajhojn de realaj lernantoj kaj lernintoj.

Cele al eble utilaj dumkursaj lingvaj komparoj, mi petis de la
kongresa cheforganizanto informon pri tiuj alilingvaj kongresanoj
(pri kiujn lingvojn ili parolas, de kie ili venos), kaj li diris, ke,
ne scipovante la hispanan venos homoj el Rumanio, Bulgario, Italio,
Irlando, Francio, Litovio kaj Japanio, kaj eble kelkaj afrikanoj. Chu iu
parolanto de iu el la lingvoj en tiuj lokoj parolataj povus rakonti pri sia
lernado de la hispana?

Cetere, se iu instruanto/instruinto de la hispana kredas, ke eblas al
si iel helpi min...

Antaudanke,
Rodrigo

Dentro de unos días me haré cargo de un cursillo básico de español dentro
del congreso esperantista español de este año. En total, por lo menos
según la última y casi definitiva versión del programa del congreso,
dispondré de cuatro horas y media, tiempo dividido a lo largo de los
cuatro primeros días del congreso. Ahora, después de algunos exámenes,
por fin puedo decir que han llegado mis vacaciones de verano, y voy a
empezar ya a preparar el cursillo.

Se trata, o deberá tratarse, de una simplísima introducción al español
para los congresistas hablantes de otras lenguas: la pronunciación,
frases útiles que se puedan usar para, por ejemplo, pedir comida...
cosas así.

Aunque se trata de una simple introducción, quiero hacerlo bien, y me
gustaría que personas que estén estudiando español o lo hayan
estudiado me hablen de aquello que encuentran o encontraron
especialmente difícil durante su aprendizaje. Ya tengo algunas ideas
al respecto (sobre la gramática, pronunciación...), pero sería
interesante conocer las dificultades concretas de personas reales que
lo estén aprendiendo o lo hayan aprendido.

En la idea de hacer durante el curso comparaciones lingüísticas
posiblemente útiles, le pedí al organizador principal del congreso
información sobre esos congresistas hablantes de otras lenguas (sobre
qué lenguas hablan, de dónde vienen), y me ha dicho que van a venir
personas no hablantes de español de Rumanía, Bulgaria, Italia,
Irlanda, Francia, Lituania y Japón, y quizás algunos africanos. ¿Podría
algún hablante de alguna de las lenguas habladas en esos lugares
contar algo sobre su aprendizaje del español?

Por último, si alguien que enseñe o haya enseñado español cree que me
puede ayudar de alguna manera...

Gracias por adelantado,
Rodrigo