Hei!

Olen suomentanut LibreOfficen käyttöliittymän aina ensimmäisestä julkaistusta versiosta lähtien lähestulkoon yksin, vapaaehtoistyönä. Muiden vastuiden viedessä yhä enemmän aikaa olen nyt päättänyt vähitellen luopua tästä tehtävästä. Version 6.1 käyttöliittymän aion vielä suomentaa kokonaisuudessaan, ja siitä eteenpäin tarkoitukseni on auttaa muita, joita suomentaminen mahdollisesti kiinnostaa.

Mikäli suomennetulle LibreOfficelle vielä koetaan olevan tarvetta jatkossakin, ottakaa minuun yhteyttä joko tämän postituslistan kautta tai halutessanne myös yksityisesti suoraan sähköpostiini. Mietitään yhdessä, miten työ olisi jatkossa parasta organisoida.

Harri

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail discuss+unsubscr...@fi.libreoffice.org
Ohjeita viestien laadintaan: https://wiki.documentfoundation.org/Netiquette