Hei Harri,
olet tehnyt valtavan työn, josta kiitokset. Suomennettua LibreOfficea tarvitaan
jatkossakin. Olen mielelläni mukana pohtimassa miten asia järjestetään
jatkossa.

JusSi
Lähetetty Samsungin tablet-laitteesta.
-------- Alkuperäinen viesti --------Lähettäjä: Harri Pitkänen
<hatap...@iki.fi> Päivämäärä: 14.8.2018  13.04  (GMT+02:00) Saaja:
discuss@fi.libreoffice.org Aihe: [fi-discuss] LibreOfficen käyttöliittymän
suomentaminen version 6.1 jälkeen
Hei!

Olen suomentanut LibreOfficen käyttöliittymän aina ensimmäisestä
julkaistusta versiosta lähtien lähestulkoon yksin, vapaaehtoistyönä.
Muiden vastuiden viedessä yhä enemmän aikaa olen nyt päättänyt
vähitellen luopua tästä tehtävästä. Version 6.1 käyttöliittymän aion
vielä suomentaa kokonaisuudessaan, ja siitä eteenpäin tarkoitukseni on
auttaa muita, joita suomentaminen mahdollisesti kiinnostaa.

Mikäli suomennetulle LibreOfficelle vielä koetaan olevan tarvetta
jatkossakin, ottakaa minuun yhteyttä joko tämän postituslistan kautta
tai halutessanne myös yksityisesti suoraan sähköpostiini. Mietitään
yhdessä, miten työ olisi jatkossa parasta organisoida.

Harri

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail discuss+unsubscr...@fi.libreoffice.org
Ohjeita viestien laadintaan: https://wiki.documentfoundation.org/Netiquette