Beste Mensen,

Misschien een domme vraag, je (Cor op 12 oktober 2016 10:58:16 CEST) schrijft
hier over software van de grootste fabrikant van besturingssystemen.
Hoe zit het eigenlijk met software van de betere besturingssystemen (die van
dat fruit).
Dat draai ik (overigens wel met LibreOffice) sinds ze me v8 van de bovenste
wilde verkopen...

Groet,
Jos Maissan
--  Jos Maissan