On 2018-04-15 10:58, Kees Kriek wrote:
> Ik kom het volgende 'probleem' tegen.
> Als ik in een Writer-document een aantal notities heb staan beïnvloed dat
> het scrollen. (schuifbalk rechts)
> Het scrollen gaat goed totdat er een notitie (in de rechtermarge) komt.
> Dan stagneert het scrollen. En dan schiet je later een heel eind door
> omlaag (of omhoog).
> Het scrollen gaat dan weer gewoon verder tot de volgende notitie.
> Hopelijk ben ik duidelijk met mijn uitleg.
> Herkent iemand dit ook of ligt het aan mijn installatie?
> Ik werk onder Windows 10 en het is volgens mij ontstaan bij LO 5.4. (in LO
> [...]

Hai Kees,

Ik had toevallig een vrij groot document met aardig wat comments erin open toen
ik dit net las, dus ik ben gelijk gaan experimenteren, want iets dergelijks was
mij nog niet opgevallen. "Helaas" kan ik het hier niet reproduceren.

De testen waren op een systeem met Debian en LO 6.0.2 (de versie die via apt-get
is geïnstalleerd).

Grx HdV