On 2018-04-15 15:23, Kees Kriek wrote:

> Hai Hans

> Jammer. (voor mij dan)
> Dan moet ik verder zoeken waar het aan kan liggen. Ik heb mijn profiel al
> ververst dus dat is het niet.

> Misschien ligt het aan de combinatie met Windows.

Dat kan natuurlijk. Of is er misschien iets "bijzonders" te vinden? Gebeurt het
als de commentaren aan speciale tekstblokken gekoppeld worden? Tabellen o.i.d.?
Of als er iets qua opmaak in het commentaar is opgenomen? Waarschijnlijk niet,
want ik vermoed dat je het dan gelijk al aangegeven had. Maar je weet maar
nooit...  ;-)

Grx HdV