Ram-on Agmon wrote:

> שלום אלעד שדרך ארץ אינה דרכו.

לא. הדרך שלי זה קוד נטו. אם יש לך בעיה, אתה מוזמן לסנן את המיילים ממני.
אני שמתי "נר לרגלי" את מה שמולי (זה ממולי ואורנה) אמר לפני כמה חודשים:

http://gadot.fdns.net/lurker/message/20050724.122852.1dfc1e61.en.html

> אני מאוד שמח שהשקעת כל כך הרבה מחשבה ברעיון שהוא סה"כ הצעה לטיוטא להצעה
> לטיוטא מה לעשות בכסף.
> חבל שלא התייחסת לשאלה כיצד אפשר לגבש כללים לחלוקת הכסף. מאידך, זו שאלה
> שבאמת מצריכה מחשבה.

נו.. תסתכלו עליך. גם כשאתה טועה קשה להודות בזה, אז אתה מתקפל ועובר לפסים
אישיים. אם היית עושה את זה בקצת יותר סטייל והיה לך גם סקילז עוד הייתי
חושב שאתה מנסה לחקות אותי.

> אני גם מאוד שמח שאתה רואה את עצמך נציגה של המקור עלי רשימת התפוצה. אני
> בטוח שיש המונים רבים העומדים
> מאחוריך מריעים (אבל התחושה שלי, כלל לא מסבירי פנים).

למעשה, כן. כל עוד אני חבר בעמותה, יש לי את הזכות (בעצם, חבר מלא, אולי
זו אפילו *חובה*?) להביע את דעתי -- במיוחד על עניין מהותי כמו חלוקת
תקציב. אני גם מאמין שכדאי לפתור בעיות בהתחלה ולא לנפח אותן. במקום
שהרעיון המזעזע שלך עוד יעבור את שלב הטיוטא לטיוטא, הקדמתי תרופה למכה.

ניקח את זה צעד קדימה: כרגע אני אחד מחברי הועד הבא, כל עוד אין עוד אנשים
שמציעים את עצמם, לא כולל שחר שמש שמוכן להיות חותמת גומי אם "אנשים שמטרות
העמותה לא בראש מענייניהם" עלולים להגיע לועד. ובתור חבר ועד לעתיד אני
שמותר לי לדבר בשם העמותה.

> סוף כל סוף רעיון פרודוקטיבי. ואכן הוא יהיה גם ישים, ברגע שיהיו מספר בתי
> ספר שיעבדו, שאפשר  יהיה להביא
> משקיעים ואנשים שיש להם כסף. גם זה בתוכניות. אגב. צריך גם להתייחס לשאלה
> האם בתי ספר ישמחו לקבל תרומות מגופיים מסחריים.

"סוף כל סוף", כאילו זה *אני* שעסוק כל היום בהתפלספות וסיכומי דיונים.
אין לך מה לדאוג. הבתי-ספר קיבלו חומרה והדרכה גם לפני שאתה הגעת. אתה
זניח.

> פתרון לנושא, יכול להיות למשל לקבל תרומות למקור, ואת התרומות הללו להשקיע.

"הון ושלטון" נושא מאוד עכשווי. מכיר? ברור שאדם בעל השכלה רחבה כשלך מכיר;
אז נדלג לעיקר: גם פה הפתרון שהבאת (איך הגעת לזה? תרומות למקור.. פששש)
ושימוש בעמותה כצינור להזרמת כסף למטרות שאנו רואים צורך בקידומם.

גאוני. יש לנו פה סטארט-אפ. רגע.. למה בעצם הוקמה העמותה, שוב?

> האם המקור חשבה לאסוף תרומות מסחריות לנושא זה או לנושאים אחרים?
> (אני שואל ולא מציע, נא לא להתנפל).

ברשימות דיוור שמכבדות את עצמן נוהגים להשיב לשאלה כזאת ב"דו יור פאקינג
הום-וורק".

> אני מבין שזה שאני בן דוד של אורנה, כבר הופך אותי למוקצה מחמת מיאוס. אם
> זו דעתך, אז לכבוד לי.

בכלל לא. אתה לבד ממאיס את עצמך. אם יש דבר אחד שאני לא סובל זה אנשים
שיודעים לדבר. וזהו.

> אני לא החלטתי לנהל כסף של אף אחד. כל מה שרציתי זה להציע למקור דרכים כיצד
> לקבל החלטה מה לעשות עם הכסף.

לפרוטוקול, אני מקווה מאוד שהמקור יקצו אפס משאבים לציוד ויותר משאבים
להדרכה. נדב אמר משפט חכם שאני לא אחזור עליו. תלמד לקרוא.

> זה שאתה רואה סדין אדום היכן שהשם אגמון מופיע זו לא אשמתי. אבל זה מאוד
> משעשע אותי.

סדין אדום? אתה נורמלי? אתה באמת חושב שמעניין אותי בן דוד שלי מי אתה
ומה השם משפחה שלך? אתה יודע כמה אנשים שחושבים שהם הו-הא כבר פגשתי? מי
אתה בדיוק חושב שאתה? העניין על הפרק הוא מה העמותה תעשה עם כסף שהיא
מקבלת, וגם אם לא כל מה שהעמותה עושה נראה *לי*, אני חושב שיש קו אדום --
ברגע שאני מזהה בזבוז אפשרי של *כסף* שאנשים *עבדו בשבילו* על מטרות
שלא יקדמו דבר, אני מצביע על זה.

זה *שאתה* לא מסוגל להפנים שהרעיון שהעלת שגוי, למרות שבינתיים הסכימו
איתי ולא איתך ואתה מנסה להסיט את הדיון למקומות אחרים "משעשע אותי".

> אני לא מתכוון להתחיל להצטדק לפני אף אחד, ווודאי שלא לפניך. תשפוט את מה
> שאני כותב לפי התוכן, ולא לפי כתובת השולח ותעשה מה שכל בר דעת עושה כאשר
> הוא רוצה למצוא מידע. תחפש בגוגול.

בוא תקח את ההצעה של עצמך ו*אתה* תחפש בגוגל לפני שאתה מדבר עם אנשים שאתה
לא מכיר ומדבר הרבה מעל הראש שלך.

אלעד

--
Elad Efrat