שי, אני הבטחתי לעצמי לא להשתתף בשום דיון נוסף שקשור בעניין, אבל חשוב
לי להבהיר שהביקורת שלי אינה ביקורת על הכללים שנקבעו, כללים יש לכבד
והביקורת נשמעה רק לאחר שהייתה פניה לרשימה זו ללא כל תגובה מצד הנוגעים
בדבר מעבר להכרזה המקורית. הכסף הוא לא של העמותה ואף אחד לא מצפה ממנה
לחלק מתנות.

אבל אם אכן, כפי שנאמר בדיון פה ובמקומות אחרים וכפי שנדב ואחרים טוענים
שלא הוגשה בקשה, התרגום לא טוב וכו, אינה מצדיקה התעלמות מקיומו של
הפרוייקט. נציגי העמותה בועדה יכלו להמליץ למבקשות לשלב מאמצים עם
הפרוייקט הקיים של דוביקס ולהגיש את ההצעה מחדש, למשל.  אני בטוח שאפשר
לחשוב על עוד רעיונות יצירתיים, כולל אפילו התייחסות מפורשת לקיומו של
פרוייקט תרגום קהילתי והבעת תיקווה לשיתוף פעולה במעמד ההכרזה. איזשהי
הכרה, לגימטימציה, התייחסות, פירגון... כל דבר היה ראוי יותר מאשר הבעת
הזלזול המופגנת הזו.

ההסתתרות מאחרי "כללים" נוחה תמיד, אבל היא לא עומדת במבחן הסבירות
לדעתי. התפקיד היחיד שיש לנציגים של העמותה שהוזמנו לחוות דיעה, זה לייצג
את הקהילה, ולא לשמש חותמת גומי. האיגוד יכול היה לעשות עם הכסף מה שהוא
רוצה. אם העמותה כל כך נואשת לקשור את עצמה בכל מיני מייזמים מהסוג הזה
כדי להוכיח שהיא פועלת "לקידום בלה בלה", שלפחות תעניק ליומרה מעטה כלשהו
של רלבנטיות.

אורי

--
Regards,