Ori Idan wrote:
> יש כאן שאלות שנוגעות לכל העמותה לדעתי.
יכול להיות, אבל אלו בדיוק השאלות שלא נידונות בשירשור הזה. השאלות
הרלוונטיות הן האם כמות שמות המתחם, כמות האתרים והצורה שהם היו מתוחזקים
מביאה את מירב התועלת לעמותה מבחינת חשיפה ושירות לציבור? האם לא כדאי לנצל
את העובדה שממילא אנחנו חייבים להעביר את החומר ממקום למקום כדי לעשות סדר?
אני חשבתי שהפורום הנכון הוא דיון במסגרת הרשימה של הועד. לאור העובדה שאף
אחד לא דן בשאלות האלו בפורום הזה, אין לי אלא להניח שצדקתי. אני לא רואה
שום סיבה לשמור את הדיון בפורום הזה. עם כל הכבוד להצעות שהועלו, אף לא אחת
מהן דנה בלב העניין.
> השאלות הן מה הם בדיוק השירותים אותם אמור שלומי לנהל
"אמור"? אף אחד.
> ומדוע לשלומי אין גישה אליהם?
יש לו גישה מלאה לשירותים שאותם הוא "אמור" לנהל. הבעיה היא הגישה לשירותים
שאותם הוא *רוצה* לנהל. אז, זה נכון, לשלומי יש הרבה זמן פנוי והמון
מוטיבציה, אבל הוא מוציא אותם כרגע על לנהל דיון בתפוצת נאטו רק בגלל שאמרו
לו "לא" (או, לפחות, לא את ה"כן" שהוא רצה). עם כל הכבוד, זו לא דרך
להתנהל, ואין פה שום קשר לשום שאלה טכנולוגית.

ועל כן אתה תאלץ לסלוח לי שאני לא ממשיך את הדיון המיותר הזה.

> --
> אורי עידן
שחר