צריך לתת את הדעת גם לנושא תיעוד שכן תיעוד יכול לעזור לנו להעלות את המודעות.
במקביל לתיעוד חשוב להמשיך לעשות ולעשות.
נעשו מספר נסיונות בארץ אחד מהם בבית ספר אורט בחצור הגלילית (שהובילה יעל ויה
טלמור) ועוד אחד במספר בתי ספר בפתח תקווה ובעוד מקומות שאני לא זוכר כרגע.
בשביל זה חשוב התיעוד.
מהתיעוד נוכל ללמוד מה עשו אחרים ולשפר באזור שלנו.

--
אורי עידן