עמית ,

החיים הרבה יותר פשוטים ..

אפשר להשתמש בכל דבר , אבל לא כדי לנסות ליצור מראית עין של משהו שאינו אמיתי ..

כלומר , בא לך לשים לוגו של מישהו על הניירות שלך (במידה והוא נניח חופשי לחלוטין) , אתה יכול לעשות זאת - אבל זה לא אומר שמותר לך לייצר מראית עין כאילו אתה פועל בשמו, מטעמו , כאשר הדבר אינו נכון ..

כי אז הוא יוכל לתבוע אותך , לא על הפרת זכויות יוצרים , אלא על הונאה , שזה לדעתי קצת יותר פלילי וקצת יותר בעייתי מבחינת הנתבע .

אם נניח מצד שני אני בניירת שלי , שם למטה איזכור של החברות שלי בכל מיני עמותות ולצד כל שם עמותה אני שם את הלוגו שלה - זה לא אומר שהזדהתי בשמה , אלא רק שאני חבר בה ..

- דורון