שלומי,
די לרדת לפרטים קטנים. די ברור לי שכאשר גיא כתב frame כוונתו היית ל CMS.
אני מניח שזה ברור לכולם.
כן אתה צודק בהערות שלך שרצוי להשתמש במונח הנכון. אבל להתקיף את גיא על כך
בפומבי לא נראה לי נכון.

ולעניין.
נראה שמרבית האנשים באמת בעד וורדפרס ורק אתה נגד זה משני נימוקים עיקריים:
1. נתגלו בוורדפרס מספר פרצות אבטחה חמורות.
2. הוא נפוץ מאד.

הטיעון השני הוא דווקא מה שמחליש את הטיעון הראשון. כן הוא נפוץ מאד כך שסביר
להניח שיש הרבה מתכנתים שיוכלו לסגור את פרצות האבטחה.
אני לא יודע לגבי מערכות ניהול תוכן אחרות אבל אני מניח שבכל מערכת מורכבת ניתן
למצוא פרצות אבטחה. אבל מצד שני ניתן גם לתקן אותן.

האם יש עוד טיעון נגד וורדפרס?
ובכלל למה להתווכח כל כך על עניין כזה?
כל זמן שמדובר במערכת שיהיה קל לאנשים שאינם שולטים ב HTML, makefile, מערכות
ניהול גרסאות וכד' להשתמש בה לדעתי זה בסדר.

--
אורי עידן