From: moshe nahmias <mosheg...@gmail.com>
Date: Sun, 18 Apr 2010 01:12:08
To: Tomer Cohen<tom...@gmail.com>
Cc: <dov.shmu...@gmail.com>; Meital Bourvine<meitalbourv...@gmail.com>;
guy<guyda...@actcom.co.il>; Yaron Shahrabani<sh.ya...@gmail.com>;
<discussions@hamakor.org.il>; Ddorda<ddo...@ubuntu.com>;
<discussions-boun...@hamakor.org.il>
Subject: Re: כמה
  אנשים
  הגיעו
  לאוגוסט
  פינגווין?

בנוסף על מה שתומר אומר, עד כמה שהבנתי הדפסה דיגיטלית יקרה יותר (לפי כל
מקום שבדקתי) מאשר הדפסה עם גלופה (שזה צבע 1), המקום הכי זול שאני יודע
עליו לוקח 15 ש"ח לחולצה לא כולל הדפסה, כך שאני חושד שהמקום שאתה מכיר לאו
דווקא מוכר סחורה איכותית במיוחד (אלא אם אתה מדבר על כמויות גדולות)

בכל מקרה, למה צריך לשמור על זה בסוד? אם זה טוב ואתה מכיר את המקום או
לפחות לא חושב שהם גרועים למה לא לרשום פה מי הם? אני בטוח שכדאי לבדוק את
המקום הזה (שוב, אלא אם אתה לא מאמין שהסחורה שלהם טובה או מכל סיבה טובה
אחרת שלא כדאי לפרסם)

On Sun, 2010-04-18 at 00:01 +0300, Tomer Cohen wrote:
 <קח בחשבון שבתנועות נוער ובצבא נוהגים להדפיס על חולצות בצבע בודד, בעוד
 <הסטנדרטים של אוגוסט פינגווין מדברים על איכות של הדפסה בצבע מלא. :)

> 2010/4/17 Dov Shmuely <dov.shmu...@gmail.com>
 <        לא יודע מהיכן אתם מביאים את המחירים אבל אני בצופים מכיר מחיר
 <        של 15 שח חולצה כולל הדפסה. מי שרוצה שיפנה אלי ואני אתן לא שם
 <        של ספק.
>         Dov Shmuely My pin:21AA9F40

 <               נגווין?