קייטנות זה סיפור מאוד אחראי ולא כל אחד יכול להתעסק בזה, אז הנה כמה רעיונות:

1. שיתוף פעולה עם תשתית קיימת - קייטנה שמישהו כבר מפעיל באיזה מתנ"ס ויעניין
אותו הרצאה/הפעלה אחת או שעה יומית וכולי.
2. פעילויות במועדונים לנוער בשכבות חלשות ונוער מצוקה שמפעיל איגוד האינטרנט
(לישה סטרלינג התחילה להריץ משהו כזה, אבל כרגע היא בארה"ב לכמה חודשים. אני
מוסיף אותה ב-CC: כי היא לא ברשימה, אז אנא השאירו אותה להמשך הדיון, יש לה
הרבה רעיונות לתרום בנושא).

בכל מקרה תכנון והקמה או אפילו שיתוף פעולה בנושא הזה זה משהו שהיה צריך להתחיל
בינואר-מרץ, עכשיו מאוחר מדי. אולי אפשר להתחיל לחשוב על חוגים לשנת הלימודים
הבאה, או לחופשת הסוכות.

רעיון נוסף ומדהים שנתקלתי בו אתמול הוא קייטנה המבוססת על האקינג בהשראת "אח
קטן" של קורי דוקטורוב <http://dirtbags.net/shs/> - ללמד ילדים על חופש תוכנה,
חירויות אזרח וחופש דיבור כאחד, וזה באמת יותר דומה לתנועת נוער...

למי שלא מכיר את הספר החשוב הזה, הוא ניתן להורדה חינם פה:
http://craphound.com/littlebrother/download/
והוא תורגם לעברית בהוצאת "גרף" בשם "האח הקטן".